7 dec. 2014

Schimbari.

  Schimbarile persoanelor apar in diferite moduri, momente; apartin unor diferite situatii...
Inainte, cele mai multe schimbari erau doar pentru a-ti face viata mai buna, insa acum, cele mai multe sunt pentru ca noi sa fim acceptati de persoana pe care-o placem. (In general, aceasta este observatia facuta de mine asupra generatiei mele).
   Schimbarile pot fi, dupa cum stiu toti, de 2 feluri: in bine sau in rau.
  Schimbarea in bine este, chiar daca apare doar pentru a fii acceptat de un grup / o persoana anume, cateodata este putin exagerata, aceasta neapartinand stilului de viata a voastre, celor care o faceti.
   Aceasta schimbare este binevenita doar in momentele de totala schimbare: caracter, aspect, atitudine. Cu ea va puteti indeparta cu usurinta prietenii falsi, si persoanele care va vor face rau pe viitor.
  *Recunosc ca aici apartin eu. Schimbarea mea fiind atat de atitudine, cat si de gandire si comportament.*
   Schimbarea in rau reprezinta totodata, atat persoane care o fac pentru a fi observati in general; cat si cele pe interes, cele care se schimba doar pentru atentie si in general, ca si in cea de mai sus, pentru a fi observati de persoane care nu le intereseaza, deocamdata.
   Ea reprezinta schimbarea pe care, sincer, o detest. Sa vezi anumite persoane (in cazul meu) la care ti, de care te-ai atasat; sa observi ca-si schimba atitudinea si comportamentul dintr-odata...
  
  *Eu insumi recunosc ca mi-am schimbat mult comportamentu' chiar din Primavara acestui an, 2014. Dar prietenii m-au acceptat la fel de usor si chiar mai calduros decat prima data ^^ , schimbarea mea fiind pe motiv de respingeri, de inlaturare si multe suparari, dar nu sfatuiesc pe nimeni sa-mi calce pe urme.*
Nu mai am decat cateva cuvinte in plus la aceasta postare, prin care sper ca va veti da seama ca ati gresit cu aceasta schimbare:
- Ramaneti la fel, indiferent de situatie, fiecare din persoanele apropiate va vor accepta asa cum sunteti acum, nu o facatura ce va aparea pe viitor. Orice schimbare aduce atat greseli, cat si multe responsabilitati.
   Ramaneti la fel, spre binele vostru.