10 nov. 2016

Suntem ceea ce lăsăm în urmă.


            “Putem fi bucuria pe care am lăsat-o în sufletele celor dragi, dar suntem și rănile pe care le provocăm. Suntem ceea ce lăsăm după noi” - #dupănoi
                Amintirile ți se pierd, învățăturile de asemenea. Un singur lucru nu se poate pierde: personalitatea de care ai dat dovadă până în prezent, creațiile tale până în momentul actual. Pe ceea ce îți lași amprenta și vei înfrumuțesa într-u totul, pentru asta vei fii amintit. Fiecare geniu și-a cizelat câte un lucru înainte de a trece în neființă, tu de ce n-o faci? Un rând scris, o mâzgăleală pe o foaie, orice.. Dacă e unic și ai potențialul necesar, atunci fă-o! Ce e așa greu?
                Relatez din propria-mi poveste, dintr-un trecut în care am avut parte de îndeajuns de multe greutăți, cu puține încurajări... Bine, nu sunt o persoană în vârstă, am doar 18 ani, dar, după cum am spus și în celelalte postări: am potențialul și ambiția necesară să duc un lucru până la capăt. Ce citiți voi astăzi, mâine, peste o perioadă de timp; ce am lăsat eu scris vreodată vă este datorită vouă, celor care m-ați încurajat pe parcurs și nu numai.
                Bineînțeles, nu mă aștept ca ceea ce scriu eu acum sau ce voi mai scrie în viitor să devină prea “cunoscut” și va fi citit zilnic sau măcar periodic; mă aștept ca “scrisorile” mele să-și facă treaba pe moment, apoi să devină uitate, pierdute pentru o vreme. Astfel se va întâmpla și cu mine, și cu tine, și cu restul persoanelor care nu-și lasă amprenta în “istoria contemporană.
        Tot ce pot face eu este să te încurajez, poate o să ai nevoie de o vorbă bună, poate ai nevoie de un îndrumător... Citind aceste rânduri, crezi că poţi face ceea ce ţi-ai propus? Te-aş putea ajuta cu ceva? Tot ceea ce a mai rămas acum de făcut este să te ambiţionezi şi să acţionezi! Să începi să creezi lucruri, maşinării, schiţe; orice. Doar fă-o!
Fă un lucru folositor, pentru care vi fi amintit. Un lucru banal, dar folositor.
Dacă vrei să știi cât de mult și se va duce lipsa când nu vei mai fi, pune-ți degetul într-o găleată cu apă, apoi scoate-l. Gaura ce va rămâne este cât mult ți se va duce lipsa.” (Antreprenorifb – 2014)
Fiecare persoană este unică, de neînlocuit. Până și cel mai renumit geniu este uitat în prezent.. dar asta nu ar trebui să te demoralizeze, ci să îți dea motivația necesară pentru a face, după cum am spus mai sus un lucru banal, dar folositor.”

*Nu poți lăsa un gol în urma ta, dar îți poți lăsa amprenta asupra unei persoane, unei echipe, unei culturi care trăiește și după ce tu ai plecat. Forțează-ți limitele și gravează-ți urmele pe un lucru ce va deveni măreț în timp.*